Asistent/ka útvaru Legal Compliance

Hledáme do útvaru LEGAL & COMPLIANCE novou posilu na pozici ASISTENT/KA.

Co Vás na pozici čeká?

  • Administrativní podpora útvaru legal a compliance společnosti

  • Vedení a evidence šanonů, ukládání, organizace a archivace dokumentace

  • Příprava dokumentace k podpisu včetně přípravy cover sheets

  • Zajištění podpisu dokumentace včetně odevzdání koncovým osobám

  • Správa datových schránek

  • Elektronické konverze dokumentů, správa ověřovacích knih a vedení evidence ověřovacích doložek

  • Kontrola oběhu dokumentů

  • Zprocesování podepsaných dokumentů – scanování, odesílání, uložení na serveru včetně elektronické evidence, poslání všem osobám, které dokument potřebují, fyzické uložení dokumentu, případně předání na jiné oddělení k založení

  • Komunikace s notáři, překladateli a případnými dalšími 3. subjekty

  • Příprava podkladů na pravidelné meetingy, vyhotovování zápisů z těchto jednání

  • Organizace, plánování schůzek, zajišťování termínů a jednacích místností včetně potřebných materiálů a dokumentů pro schůzky

  • Pomoc s přípravou právních dokumentů - formátování, kontrolování gramatiky a pravopisu a zajištění souladu s interními standardy

  • Organizace a sledování postupu projektů, zajišťování, aby se dodržovaly termíny a plány a aby byl tým informován o aktuálním stavu věcí.

  • Případná ad hoc právní agenda - příprava jednodušších právních dokumentů (plné moci, korporátní rozhodnutí apod.)

Co byste měli/a umět a čím nás zaujmete?

  • Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou

  • Pokročilá znalost anglického jazyka (B2)

  • Silné komunikační dovednosti - písemné i ústní

  • Znalost MS Office, zejména Excel a Word

  • Zkušenost na obdobné pozici v právním prostředí výhodou

  • Důraz na detail a schopnost paralelně pracovat na různých projektech, pečlivost a samostatnost

Co Vám nabízíme?

  • 5 týdnů dovolené

  • Sick days

  • Stravenkový paušál

  • Dotovaná MultiSport karta

  • Individuální budget na vzdělávání

  • Možnost se podílet na zajímavých projektech a rozvíjet své dovednosti

  • Podpora v profesním růstu a možnost dalšího vzdělávání

  • Občerstvení na pracovišti

  • Pravidelné firemní brunche

  • Teambuildingové akce

  • Krásné kanceláře v historické vile na Vinohradech

  • Flexibilní začátek / konec pracovní doby

NAPIŠTE NÁM

Přidejte se k nám!

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Neváhejte nám zaslat mail se strukturovaným životopisem.

Tereza Hronová

HR specialistka
+420 607 079 500
hr@investika.cz

Váš životopis